MINERVA - read-only archives


Infiltrate. Reveal. Destroy. This forum is gone, but not forgotten.
It is currently Tue Mar 19, 2024 5:01 am

All times are UTC





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: That's all, folks!
PostPosted: Sun Jul 02, 2006 10:59 am 
Offline
Inductee
 Profile

Joined: Sun Jul 02, 2006 10:56 am
Posts: 2
It's the end of the world as we know it, etc etc...

ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
はやくねないと ねないこおばけ でてきちゃうんだ
おばけはねない わるいこつれて きえちゃうんだよ

どきどき(どきどき)わくわく(わくわく)はらはらしちゃう
だから ねむれない〜(でんきけすよー)
おねえちゃん(なによ)でんきを けすのはやいよー
「はやねしないと ねないこおばけが でちゃうんだぞー」(ちょ、ちょいあ〜〜)

ほら ほしがきれいだよ
おねえちゃんも ほら みてよ(わ・・・)
このまま ねむっちゃったら
「もったいないわはー」「ちょいあー」「もったいないかも」
あそぼう

ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
こんなたのしい よるはとーっても ねむれないんだ
あしたはにちよう いっぱいさわごう よるのパーティ

トランプ(7ならべわはー) テレビゲーム(むずいぃ〜) おにんぎょうあそび(ちょいあー)
つぎはなにしよう?(おそと、おそとー)
おそとは くらいよ だけど キラキラ(わーーーー)
「ひるまとぜんぜん ちがう まちみたい」ふしぎだね

ほら ながれぼし みっけた
3かい おねがいしよう
たまに かなしいかおしてる おねえちゃん
「おねえちゃんも わはわはー わはー」
えがお

ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
ねないこだれだ ねないこだれだ ねないこだれだ
こうえんのなか おおきなきまで かけっこしよう
ねむらないまち いっぱいさわごう わはむすちょいあー

[...]

わたしねないこ わたしねないこ わたしねないこ
ねないこむすー ねないこちょいあー ねないこわはー
にじのうえの なないろおふね ぐんぐんこごう
つきのかけはし わたっていこう ぼうけんしよう

うちゅうのうみの おおきなたびへ でかけてみよう
ゆめのたいりく ゆめのおたから みつけちゃうんだ
エンジョイ&エキサイティング あいことばだよ
かそくエンジン つかってとばそう わはむすちょいあー

へいかも ゆきさんも くらめちゃんも あぶいたんも
じあっかおにいちゃんも(グゥゥレイトオォォォ!!!)
ふなきせんせい てんさん よみちゃん
マナマナ Meちゃん ヒタヒタ(あねさんむっはー)

みんなねないこ みんなねないこ みんなねないこ
みんなねないこ みんなねないこ みんなねないこ
みんなあつまれ みんなあつまれ としあきあつまれ
ねむらないまち いっぱいさわごう わはむすちょいあー

ラララ・・・


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

All times are UTC



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group